Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV/SPIDER тампони, носачи, окачване..

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Здравеите,моля да ме насочите към сервиз в Русе,където могат да ми подменят тампоните и втулките на задните носачи.Неискам да подменям целите носачи.Благодаряви предварително.Колата ми е ГТВ.

    Comment


    • #47
      Я кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #48
        Категорично - ДА!
        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

        Comment


        • #49
          Унибалите не са ли по добро решение?
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
            Я кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.
            Ти пък сподели от къде ще ги закупиш

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              Унибалите не са ли по добро решение?

              Аз не знам - затова питам. !? Иначе гледам англетата масово си слагат PowerFlex. То не , че не може да се комбинират унибали с част от тампоните на паурфлекс де - ама това е чуденката, щото си го има пълния комплект на пфлекса заедно дори с тези на амортисьорите

              А от къде ще ги взема ли?
              Има потготвено комплектче за мен във Вентура (взети са от Гърция мисля и са си оригинални с номерата от 710 до 716(май така завършваха) на различните опаковки . Иначе лесно се поръчват от Англия или Германия и си стигат без грижи до БГ.
              Last edited by BatVas; d.m.y г., 17:40.
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #52
                Ами те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #53
                  Щом го има готов комплекта действай - пауърфлекс из дъ ши'ет! Майтовете не случайно си слагат масово, не е защото нЕмат ремнимби за друго, вЕрвай ми

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                    Ами те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.
                    Да така е относно унибалите ,но мисля че са изцяло от метал и наистина колата става като танк по нашите дупки ,но помисли дали не губиш ефекта на окачването мултилинк и помисли с тях какъв ще бъде ефекта примерно при екстремно влизане в завой с ГТВ-то .........така че powerflex си е за предпочитане но излиза скъпичко ама и хората които го слагат хич не са прости нали се сещаш .....!?

                    Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.
                    Alfa romeo GTVex
                    Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                    Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                    Аudi A3 1.8 20V 02"

                    Comment


                    • #55
                      Интересна за мен тема се завихря
                      Аз все си мисля че оригинални части няма да са проблемни поне 5-6 годинки....
                      БатВас ориентирай в ценовите диапазони на труда и частите?

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                        Да така е относно унибалите ,но мисля че са изцяло от метал и наистина колата става като танк по нашите дупки ,но помисли дали не губиш ефекта на окачването мултилинк и помисли с тях какъв ще бъде ефекта примерно при екстремно влизане в завой с ГТВ-то .........така че powerflex си е за предпочитане но излиза скъпичко ама и хората които го слагат хич не са прости нали се сещаш .....!?

                        Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.
                        Няма кво да мислиме след 2003 всички нови ГТВ-та са изцяло на унибали, моята си сменям унибалите като се наложи и си джиткам с кеф
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                          Интересна за мен тема се завихря
                          Аз все си мисля че оригинални части няма да са проблемни поне 5-6 годинки....
                          БатВас ориентирай в ценовите диапазони на труда и частите?
                          Оригинални, в смисъл "рикамби оригинали" ли? щото там задното окачване е около 3000 лева.
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • #58
                            Решено за Пауърфлекс - вече са уточнени цени части - труд и следващите седмици ще съм с пауърфлекс на цялата задница. Сега проучваме въпроса с регулируемо жълто кони за предницата
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                              Оригинални, в смисъл "рикамби оригинали" ли? щото там задното окачване е около 3000 лева.
                              Не ве тиква на моята всичко си е на унибали и си ги купувам каквито си искам марки и си джиткам
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Не ве тиква на моята всичко си е на унибали и си ги купувам каквито си искам марки и си джиткам
                                въпроса беше към мен мисля... и да за рикамби говорех...

                                Comment

                                Working...
                                X